mandag 1. oktober 2007

IKT i skolen


Jeg var på utkikk etter et internettområde som kunne komme med tips, og være til hjelp for oss "stakkars" IKT-lærere som lider av mangel på idèer og kunnskaper om emnet selv. Jeg kom over er side som heter http://ikt-i-skolen.no/ , og her fant jeg både idèeer som passet til de ulike fagene, lenker som passet til de ulike klassetrinnene i tillegg til mye mye mer... Absolutt ei side å anbefale for oss som ikke har så mange idèer eller kunnskap nok til å "finne opp" undervisningsoppleggende selv. Klikk på linken for å komme direkte til siden...

1 kommentar:

Thomas sa...

ikt-i-skolen er ei av de bedre ressurssidene selv om det ikke har vært så mye aktivitet der på en stund. Via linker på sida fant jeg frem til stoff om noe som opptar meg mye for tiden, nettsider med dynamisk publisering og som i tillegg tilbyr tjenester som chat og diskusjon/blogg, f. eks. PedIT og skoleveven.